Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Οι μαρμελάδες του χωρισμού.

Μαρμελάδα βατόμουρο

[...] Tο μαξιλάρι μου ήταν ακόμα μουλιασμένο στα δάκρυα και λεκιασμένο απ' τη μάσκαρα. Μια φί­λη μου σύστησε την ψυχαναλύτρια της κι έτσι πήγα να συναντήσω τη Ντόνα. Της αφηγήθηκα το σενάριο της σχέσης μας. Όσο αυτός έγραφε το μυθιστόρημα του, εγώ φρόντιζα να μην του λείπει τίποτα. Ψώνιζα, κούρευα το γκαζόν, καθάριζα το σπίτι, διόρθωνα τα γραπτά του και, βέβαια, μ' αυτά και μ' αυτά, δεν μου 'μεινε δραχμή στην τράπεζα. Ντρεπόμουν για τον εαυτό μου. Τόση βλακεία πια...
Έκλαιγα καθώς τα ξαναθυμόμουν, ειδικά τη σκη­νή με το πάρτυ, τότε που μου ανακοίνωσε τηλεφωνικά ότι χωρίσαμε. Γιορτάζαμε την έκδοση του μυθιστορή­ματος του, το είχε αφιερώσει σε μένα υποτίθεται, αλ­λά μ' έναν τόσο μυστήριο τρόπο που έπρεπε να 'σαι μάγος για να το καταλάβεις, σαν τα συμβόλαια, που πρώτα τα υπογράφεις και μετά παίρνεις είδηση τα μι­κρά κολυβογράμματα στο κάτω μέρος της σελίδας που αναιρούν τα πάντα...
[...]


Συγγραφέας : Debby Bull
Εκδόσεις      : Ελληνικά Γράμματα
Μετάφραση : Μπελίκα Κουμπαρέλη


4 σχόλια:

Maria B. είπε...

Zampaki, μου έκανε πολύ κλικ το βιβλίο που μας αναφέρεις. Το έχεις διαβάσει ?? εχει πολύ πίκρα ??

φιλια

Z. είπε...

Το έχω αρχίσει Μαρία, αλλά δεν το έχω ολοκληρώσει.
Έχει ενδιαφέρον, και οι συνταγές της είναι πραγματοποιήσιμες...
Φλκ

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αααα θα πάω να το πάρω ωραίος τίτλος.
Να σου πω ιστορία είναι ή έχει μόνο συνταγές μέσα; :(

Matriga είπε...

Καλημέρα Ζαμπία μου!
Ωραία πρόταση μου φαίνεται :)

Φιλάκια